Hem visitat l’Institut Escola Costa i Llobera

Fa uns dies l’alumnat de 4t d’ESO vam visitar l’Institut  Escola Costa i Llobera, un dels nostres centres adscrits per estudiar el Batxillerat. Aquesta sortida s’emmarca en les activitats d’orientació acadèmica que realitzem al llarg de 3r i 4t d’ESO, que ens ajuden a decidir quina és la millor opció per a cadascú de nosaltres un cop finalitzem la nostra etapa a l’Escola Projecte.

La visita ens va agradar molt. En arribar ens van rebre el cap d’estudis de batxillerat i tres exalumnes de Projecte que actualment estan estudiant 2n de batxillerat i ens van ensenyar les instal·lacions alhora que ens explicaven el funcionament del batxillerat.

Ara que ja falten pocs dies per fer la preinscripció, tenim la informació necessària per a prendre una bona decisió important per a nosaltres.