Ha arribat en Nemo!

A la classe dels Peixos hem rebut una visita inesperada! Ens ha vingut a veure, però amb la intenció de quedar-s’hi, un cosí de la nostra Dory. Ens ha enviat una carta dient que ve d’un llac de la muntanya i que la Dory li havia parlat de nosaltres i del que li agrada sentir-nos cantar.

Estem il·lusionats, ja que creiem que la Dory deu estar molt contenta i entretinguda explicant-li al seu cosí totes les coses que fem a la classe: cantar, ballar, escriure, escoltar, riure, xerrar… Com que no sabem quin és el seu nom hem cregut oportú buscar-li un de molt bonic: Peixet bonic, Nevat, Peixet, Nemo, Peixet màgic… Després d’un gran debat hem fet una votació i el nom més votat ha estat: Nemoooooo!

Esperem amb els ulls ben oberts que en Nemo ens enviï una altra carta explicant-nos d’on ve i què li agrada. Estem molt contents de tenir dos peixos a l’aquari!