Un grup d’alumnes de 4t d’ESO participem a la Code Wars

El passat dissabte 3 de març, sis alumnes de 4t d’ESO de l’escola vam participar a la 4a edició de la HP Code Wars. Es tracta d’una competició lúdica i engrescadora en la qual, durant tres hores, s’ha d’intentar resoldre trenta problemes de matemàtiques, de ciències i de la vida en general, fent servir un llenguatge de programació.

Més enllà dels nervis d’intentar treure el màxim de punts possible per poder anar durant una setmana sencera a Houston, els nois i les hem gaudit d’una jornada plena de reptes, sensacions i sobretot de treball en equip per donar resposta als reptes que són de dificultat creixent.

Aprofitant l’experiència dels darrers cursos i l’engrescament, el nostre proper repte és organitzar a l’escola una petita jornada de competició lúdica del mateix estil que la Code Wars amb l’alumnat de 1r , 2n i 3r d’ESO.