El grup de 3r d’ESO fem una sortida lúdica a la bolera!

El passat dilluns 11 de novembre, l’alumnat de 3r d’ESO vam fer una sortida totalment lúdica: vam anar a la bolera!

Era un premi pel nostre bon comportament i ens ho vam passar de primera! Ens van acompanyar els nostres tutors: l’Albert i la Carme, que també s’ho van passar de meravella. L’alumna que va fer més punts va ser la Leire, amb un total de 110, seguida pel Pol amb 96 i la Carme amb uns 80. Vam anar a la bolera de Pedralbes, i tothom va jugar dues partides.

Després vam anar a dinar a un parc del costat, i vam compartir una bona estona dinant tots junts. Finalment vam acabar la sortida amb una foto de grup, i va ser complicada d’organitzar perquè sortíssim tots, inclosos tutors. En conclusió, ens ho hem passat estupendament!