Els fotògrafs i les fotògrafes de Projecte

Els fotògrafs i les fotògrafes de quart continuem la nostra tasca!

Donat que el projecte que vam iniciar el primer trimestre ens va agradar tant, hem decidit continuar-lo al llarg de tot el curs.

Hem perfeccionat la nostra tècnica i ara fins i tot ens hem atrevit a fer “fotografies artístiques”. Vam poder gaudir de la xerrada de la fotògrafa Alexa de Bois, que ens va explicar trucs que ens ajuden a millorar i a convertir-nos en fotògrafes i fotògrafs professionals.

Vam fer una sortida fotogràfica als Jardins de Vil·la Florida, on vam posar en pràctica totes les tècniques que hem après. Com en la primera sortida, els seixanta minuts que vam ser-hi ens van passar volant; tant, que no vam ni poder jugar.

A l’entrada de l’escola tindreu una selecció de les nostres fotografies perquè les pugueu gaudir. El projecte no ha acabat, així que d’aquí a un temps esperem poder-ne exposar més.