Escac i mat a cinquè i a quart!

Aquestes dues darreres setmanes les aules de quart i cinquè de primària s’han omplert de peces blanques i negres. Per segon any participem a la iniciativa “Els escacs fan per tu!” promoguda per l’Institut Municipal d’Esports de Barcelona (IMEB) amb el suport de la Federació Catalana d’Escacs.

Aquest curs també hem rebut la visita de la Betti Alfonso, Mestra Internacional d’escacs, que ens ha ensenyat a fer mats amb només una o dues torres, a protegir-nos del “mat del pastor”, a anotar les partides però, sobretot, ens ha fet veure que tots i totes podem gaudir d’aquest magnífic esport.

A finals de curs ens trobarem amb altres escoles al Pavelló Olímpic de la Mar Bella per celebrar la festa dels escacs. Serem més de 1000 escaquistes!