Empatitzem amb els refugiats

Durant aquest curs, l’alumnat de 2n d’ESO, un cop més, participem en la XXII Audiència Pública als nois i noies de Barcelona.

L’Audiència Pública és una forma de participació a través de la qual l’alumnat des de 6è de primària fins a 4t d’ESO de diferents districtes de Barcelona fem propostes a l’Ajuntament sobre el tema tractat en cada Audiència. Aquest curs el tema que es tracta és “Barcelona Ciutat Refugi” i fins ara hem estat treballant què significa ser un refugiat/refugiada i hem intentat empatitzar amb ells i la seva situació.

El passat dimecres dia 1 de febrer, durant la classe d’ètica, vam participar en un joc d’empatia en el qual els nois i les noies ens havíem d’imaginar que estàvem en un país en guerra. Havíem d’aconseguir creuar una graella, que prèviament vam dibuixar al terra, que representava el camí de casa a l’escola. El problema era que durant el camí podíem patir tota mena d’atacs…