El tercer temps

Si hi ha una activitat que reuneixi totes les característiques per a treballar, desenvolupar i identificar els valors, tant individuals com col·lectius, és l’esport.

La pràctica de l’esport i la seva gran riquesa ens ensenyen a identificar i gestionar aquests valors positius (empatia, honestedat, companyonia…) i negatius (ràbia, egoisme, tristesa, frustració…).

L’alumnat d’ESO hem realitzat una activitat esportiva completa fora de l’escola, al Club de Rugbi Gòtics, al camp de la Foixarda (Montjuïc).

En aquesta jornada hem experimentat una sessió d’entrenament d’un dels esports més significatius per a desenvolupar els valors personals: el rugbi.

El tercer temps es refereix al temps després del partit, quan és obligada la companyonia i la fraternitat entre tots els jugadors i jugadores dels dos equips.

Fes esport, fes vida!!!