El grup de 3r d’ESO hem anat a Collserola!

Fa uns dies el grup de 3r d’ESO vam fer una sortida a Collserola. Vam caminar per diferents llocs de la serra i vam fer algunes parades per descansar o beure aigua i per fer algunes activitats. En una de les aturades, el David va treure un altaveu i va posar uns sons relaxants: ens va posar a meditar ensenyant-nos tot el procés. Realment ens va tranquil·litzar molt, ja que a sobre estàvem en el bosc sentint com els ocells piulaven.

També vam jugar a alguns jocs que la comissió de sortides va preparar i, finalment, ens vam aturar al costat del pantà del Vallvidrera i, amb molta gana, vam dinar i vam visitar el pantà, que està completament sec. Finalment vam tenir una estona d’esbarjo i vam tornar caminant a l’escola passant per Vallvidrera i el Passeig de les Aigües.

Va ser una excursió molt divertida excepte al principi, ja que tothom es queixava de cansament. Però al final ha valgut molt la pena.

Si en voleu veure alguna foto més, cliqueu el següent enllaç.