Coneixem Miró!

Fa uns dies, l’alumnat de cicle mitjà vam anar a visitar la Fundació Miró i vam descobrir qui era en Joan Miró, així com algunes de les tècniques que utilitzava per crear les seves obres. Vam poder comprovar que li agradava variar molt i provar noves maneres de fer art.

Volíem acabar el dia anant a jugar i a dinar a un parc proper, però la pluja ens ho va impedir i vam haver de tornar a l’escola. Malgrat això va ser un dia fantàstic per a tothom!

Per aprofundir encara més en el coneixement d’aquest artista universal, vam fer dos tallers tot intentant imitar dues de les seves tècniques: el collage i l‘escultura. Ens vam reunir en grups de 4 alumnes, tant de 3r com de 4t, i el resultat va ser fantàstic!  Si les voleu veure, trobareu les escultures a l’entrada de l’escola. Què us semblen? Ens van quedar força bé, oi?

Al llarg del tercer trimestre continuarem coneixent-lo una mica més!