Concurs Fem Matemàtiques a l’ESO

Enguany és el quart any consecutiu que els nois i les noies de primer i segon de secundària de la nostra escola participen, amb molta il·lusió, en el concurs matemàtic Fem Matemàtiques
En les primeres etapes del concurs, les matemàtiques es plantegen com una tasca de treball en grup i presenten a l’alumnat unes situacions en què han de seguir un raonament lògic ben estructurat. A mesura que els i les participants avancen de nivell, la dificultat de resoldre aquestes situacions creix i també es van introduint més estones de treball individual.
Aquest curs ens plau d’anunciar que en Nil Sabater, alumne de 2n d’ESO, ha arribat al nivell final d’aquest prestigiós concurs. En aquesta etapa tindrà l’oportunitat de mesurar la seva capacitat de resoldre problemes amb els i les millors alumnes de Catalunya. Des d’aquí li desitgem molta sort i molt d’enginy!