Compartir escola cicle inicial

Els nens i nenes de cicle inicial hem fet el Compartir escola amb les nostres famílies. Aprofitant que havíem treballat el projecte de les cultures, vam pensar que seria divertit fer amb els pares i mares els mateixos tallers que havíem fet nosaltres.

Així que els vam explicar una mica què anàvem a fer i ens vam dividir en quatre grups. Uns quants de nosaltres vam fer el taller de danses, com a vincle entre les persones i que en algunes cultures es fan servir per treballar o per celebrar actes importants. Vam aprendre a ballar quatre danses de països diferents com Ghana, Palestina, Japó i, per acabar, ens vam relaxar amb uns massatges.

L’altre taller va ser el de llengües, eina que serveix per comunicar-nos: vam descobrir que n’hi ha de ben diferents! Algunes llengües més que lletres semblen dibuixos, d’altres s’escriuen de dreta a esquerra o de dalt a baix… Vam escriure en àrab, grec, xinès, hebreu…

També vam fer el taller d’accessoris, com ara collarets, corones i polseres. Vam descobrir que segons el lloc on vivim fem servir diferents colors i materials: per exemple, els inuits han d’anar molt abrigats i la gent que viu a l’Amazones ho fa en un clima molt humit i calorós i per tant la seva roba ha de ser més lleugera.

En el taller de jocs vam descobrir que a tots els nens i nenes ens agrada jugar, però que ho fem de maneres diferents i amb materials diversos. Vam jugar a pals i pedres, vam fer un bumerang, també vam fer els peixos koinobori i, finalment, el joc anomenat shisima. Ens va agradar molt aprendre jocs nous i divertits.

Va ser genial  poder compartir amb els pares i mares aquesta estona!!!

Podeu veure més fotos registrant-vos i accedint a la galeria fotogràfica.