Compartim a Educació Infantil

Durant el mes de març les famílies dels Cargols, Peixos i Girafes han vingut als nostres ambients per Compartir escola.

Els vam rebre a la sala d’actes i els vam explicar com ho faríem: havíem escollit tres espais i els faríem acompanyats de la nostra família.

A l’ambient de psico, després de moure el cos en un circuit, ens vam fer un massatge per relaxar-nos. A l’ambient d’artistes vam fer fang, pintura de dits, collage i un mural enorme.  Amb les construccions vam fer petites, mitjanes i grans elaboracions amb diferents tipus de peces.

A l’espai de jocs ens vam maquillar, ens vam disfressar i ens vam inventar històries per passar una bona estona.  A l’ambient d’experimentació vam jugar amb els tubs, els cigrons… i amb tot de material per manipular i descobrir.

Va ser una tarda molt divertida i vam gaudir de la companyia de les nostres famílies.

A la setmana següent vam fer una festa tots els nens i nenes d’educació infantil per celebrar que tot havia anat de meravella.

Podeu veure més fotos registrant-vos i accedint a la galeria fotogràfica.