Comencem un nou curs!

Desitgem que hàgiu passat un bon estiu amb els vostres fills i filles malgrat la situació que ens envolta.

Com ja sabeu, aquests dies estan sortint noves instruccions que fan variar les que us vam comunicar al juliol en la circular d’inici de curs.

L’equip de l’escola està treballant amb una nova organització per tal d’adaptar-nos a les noves indicacions que està marcant el Departament d’Educació. També estem concretant les mesures higièniques preventives més eficaces tenint en compte les dinàmiques de Projecte i en funció de les diferents edats del nostre alumnat.

Des de l’escola volem iniciar el curs el dia 14 de setembre amb la major normalitat possible, dins de l’excepcionalitat del moment, però sempre amb entusiasme, energia i actitud positiva.

Els propers dies us farem arribar de nou l’organització amb els canvis pertinents.

Haurem d’aprendre a conviure amb aquesta incertesa, i adaptar-nos a les diferents situacions amb què ens anem trobant al llarg del curs.

També tenim previst realitzar les reunions d’inici de curs les primeres setmanes d’escola per tal que puguem compartir l’organització i el funcionament del nou curs escolar.

Fins ben aviat!