Una classe de francès diferent a 4t d’ESO

El dilluns 15 d’octubre, a la classe de francès, va venir una exalumna de l’Escola Projecte a fer-nos una classe de teatre. No va ser una classe de teatre normal, perquè havíem de parlar en francès. Aquesta noia, quan era més jove, se’n va anar a París per estudiar art dramàtic, així que parlava el francès perfectament.

En primer lloc, ens vam posar totes juntes formant un cercle i vam escalfar fent estiraments. Després, ens vam posar a caminar i a córrer per la sala d’actes. Mentre corríem o caminavem, de vegades havíem de quedar-nos quiets i que entre tots hi hagués equidistància.

A continuació vam fer una activitat que consistia en escriure a la llibreta un somni que haguéssim tingut per després explicar-lo a tota la classe. Havíem de subratllar tots els verbs i, si ho havíem escrit en català, traduir-los al francès. Per parelles vam sortir davant de la classe i vam haver de fer una petita actuació amb els verbs en francès.

Va ser una classe de francès diferent i molt divertida. Ens ho vam passar molt bé, i ens agradaria molt repetir una experiència com aquesta.