El canvi climàtic: volem propostes!

A 1r d’ESO hem iniciat un treball globalitzat sobre el canvi climàtic. Des de l’Equip Directiu de l’escola fem l’encàrrec a l’alumnat de 1r perquè s’informin sobre diferents aspectes relacionats amb el canvi climàtic i poder fer propostes, a nivell d’escola, per tal de reduir l’impacte d’aquest fenomen.

Aquest projecte inclou activitats de la àrees de ciències de la natura, tecnologia, educació musical i educació visual i plàstica. Dins d’aquestes activitats es preveuen propostes de recollida d’informació, d’anàlisi de les dades existents, d’elaboració de propostes de sensibilització, etc. També comptarem amb una xerrada per Meet d’un expert en ciència ciutadana que ens donarà les claus de com podem col·laborar a l’hora de millorar el medi ambient.

Quan ho hàgim treballat, us farem arribar les nostres propostes!