Bon Nadal!

A l’Escola Projecte hem celebrat el Nadal sota el lema ”Nadal per a tothom”, tot seguint amb el valor de la Inclusió, que ja vam treballar en les Jornades de Valors.

Els nens i nenes d’infantil, cicle inicial i cicle superior hem anat a les residències d’avis i àvies a cantar nadales i a desitjar-los un bon Nadal. Al cicle mitjà hem anat a les botigues amigues del nostre camí escolar, per tal d’agrair que sempre ens ajudin quan tenim algun problema de camí a l’escola. I finalment, l’alumnat d’ESO hem anat a fer de voluntaris al Banc d’Aliments i hem classificat la roba que ens han portat les famílies per donar-la a les persones més necessitades.

Volem agrair a les diferents famílies que han vingut a l’escola que ens hagin explicat i compartit amb nosaltres com celebren el Nadal en altres països del món. Això ens ha enriquit moltíssim!!!

També hem pogut gaudir de la Cantada de Nadal amb les nostres famílies: hem vist actuacions de dansa i de música i hem escoltat poemes i cançons ben diverses en diferents idiomes.

Molt Bon Nadal a tothom!!!