La Biblioteca s’omple de bèsties i bestioles!

Com ja és tradicional a l’escola, el 21 de març l’alumnat d’infantil i primària ens reunirem a la Biblioteca per celebrar conjuntament l’arribada de la primavera i el Dia Internacional de la Poesia.

Aquest any ens hem proposat  treballar “El bestiari” com a subgènere de la poesia.

Molts i moltes poetes ens han explicat, al llarg del temps i des de tots els indrets, com veuen un seguit d’animals, grans o petits, amb plomes o sense, feixucs o àgils, agressius o pacífics… De vegades el poema és una metàfora i ens parla d’un animal perquè reflexionem sobre el comportament dels humans.

Al llarg d’aquest mes de març, els nens i les nenes han escollit i/o creat, en grups reduïts o en grup-classe, alguns poemes d’animals elaborant alhora un plafó mural il·lustratiu.

Amb tots aquests plafons, la nostra Biblioteca es convertirà en una sala d’exposició poètica que servirà d’escenari per a la trobada d’avui i la recitació d’alguns d’aquests poemes.