Ballem, ballem, ballem!

Aquest dimarts, 12 d’abril, els nens i les nenes de 2n de primària hem participat a la cloenda de l’activitat “Dansa Ara” que organitza l’Institut d’Esports de Barcelona dins del programa “L’escola fa esport a la ciutat”.

En aquesta aventura ens han acompanyat els nostres pares i mares, els nens i nenes de primer i les nostres mestres.

Al llarg del curs hem après sis danses contemporànies, sota el nom de “Ballem, ballem, ballem”, que han dissenyat especialment per als nens i les nenes de la nostra edat; hem pogut aprendre i treballar habilitats rítmiques, artístiques i expressives, així com la concentració i el treball en equip.

Va ser molt emocionant veure tot el palau Sant Jordi ple de nens i nenes fent una activitat de dansa conjunta!!!