Anem a veure l’aneguet lleig

Els Cargols, els Peixos i les Girafes hem anat a veure L’aneguet lleig, de la companyia Dreams.

Hem sortit de l’escola amb autocar molt puntuals, ja que a les 10h ha començat l’obra a la Sala Calassanç. En arribar ens hem assegut molt emocionats a les primeres files: primer els Cargols i darrere els Peixos i les Girafes. Pocs minuts abans de començar, una ala d’aneguet ens ha saludat des de les cortines i hem rigut molt! Al llarg de l’obra  els actors han anat cantant unes cançons precioses que després hem pogut seguir escoltant en arribar a l’escola.

Quan ha acabat, els actors han baixat de l’escenari i ens han vingut a saludar i a donar-nos la mà. Nosaltres els hem felicitat i els hem agraït la bona estona que ens han fet passar.