Anem de Colònies

Que bé ens ho hem passat a les colònies!!! Per als Cargols era la primera vegada! Els Peixos i les Girafes, que érem els experts, els vam cuidar molt!

Quan vam arribar al Xaloc, la fadeta Purpurina i els monitors ens estaven esperant i ens van fer una gran rebuda a les escales amb una coreografia molt divertida.

Estaven molt contents que haguéssim acceptat la proposta que ens van fer a l’escola de venir a ajudar l’avi follet a recuperar el seu bastó. Era un bastó molt especial ja que, en no tenir-lo, totes les emocions s’havien barrejat.

Per ajudar-lo vam haver de passar un munt de proves per posar-nos en forma. En arribar la nit, ja estàvem tots a punt per buscar amb les llanternes les emocions perdudes. En vam trobar una pila!

Al dia següent vam fer una excursió per trobar el bastó i al llarg del camí ens explicaven contes relacionats amb les emocions. Aquest dia vam fer un pícnic tots plegats al bosc.

Un cop trobat el bastó l’avi follet va poder posar ordre a les seves emocions i va estar molt agraït per la nostra ajuda.

Vam viure tants bons moments que els dos dies ens van passar volant i ja estem pensant en les de l’any vinent!

Podeu veure més fotos registrant-vos i accedint a la galeria fotogràfica.