Entrevista Viqui

ENTREVISTA VIQUI

Els nenes i nenes de Cargols hem fet una entrevista a la Viqui perquè tenim molta curiositat per saber més coses d’ella.

1. Per què no vens a l’escola?

No vinc a l’escola perquè m’he jubilat. Jubilat vol dir que ja he acabat de fer classes, i ara li tocarà a gent més jove fer classes de música i jo ja en deixaré de fer. Em deixen acabar de treballar, per això no vinc, però la veritat és que avui he vingut i tenia moltes ganes de veure-us a tots una altra vegada i en poc temps us veig molt grans i molt guapos a tots i totes.

2. On vius?

Visc aquí, a Barcelona (els nens i les nenes també diuen que ells i elles viuen a Barcelona i la Viqui diu que per això venen a aquesta escola).

3. Quin és el teu menjar preferit?

La truita de patates m’agrada molt, a mi, com als nens: la truita de patates i la carn arrebossada (nens i nenes: a mi també, a mi també).

4. Quan cantes, a casa?

Mira, canto a vegades quan estic a la cuina fent coses, canto quan sento una cançó per la ràdio i la sé, aleshores també canto. M’agrada cantar a vegades cançons que em poso jo, que m’agraden, i canto a sobre de les cançons i al cotxe; al cotxe m’agrada molt cantar, al cotxe canto molt.

5. Quina és la teva cançó preferida?

He tingut moltes cançons preferides, però ara últimament hi ha una cançó que m’agrada molt que es diu “Vestida de nit”  és una havanera (i ens en canta un trosset):

“Pinto les notes d’una havanera

blava com l’aigua

d’un mar antic

blanca d’escuma

dolça com l’aire

trista gavina

daurada d’imatges

vestida de nit”…

6. Saps tocar més instruments a part de la guitarra i la flauta?

Sí, toco la guitarra, la flauta i el piano. Mireu els teniu aquí tots tres (assenyala la imatge dels tres instruments).

7. Què fas, ara?

Mira, ara el que faig, ara faig tot diferent de com ho feia abans, perquè abans havia de venir a l’escola i ara això no ho he de fer, llavors ho faig tot mooooolt tranquil·la i més a poc a poc, fent una mica el que em ve de gust. Vaig a buscar els meus nets, que un és més petit que vosaltres i dos són més grans, mira vaig fent el que em trobo.

8. Una curiositat, tens rentadora?

Síííí, ha,ha,ha,ha.

Petons i abraçades virtuals.

Classe Cargols