3a edició de la Setmana de l’àlbum

Ja tenim aquí la 3a edició de la Setmana de l’àlbum, amb l’objectiu de continuar donant  visibilitat i rellevància a aquest tipus de llibres infantils a través d’activitats (trobades amb escriptors/es i il·lustradors/es, tallers, exposicions i taules rodones, entre altres) i en què participen llibreries, biblioteques i escoles.

La temàtica del festival d’enguany és: Llibres que obren mons, per parlar de la importància dels llibres en la creació de lectors i lectores crítics, que observen activament el seu voltant i que es senten interpel·lats per la realitat que els envolta a través de la ficció.

Així, les activitats durant la Setmana de l’album abordaran temàtiques literàries diverses com la migració, el medi ambient, el gènere, la integració social, la infància des de diferents punts de vista… per tal de fomentar la lectura entre els i les més joves.

Podeu trobar informació més concreta a la pàgina web: