2n d’ESO a l’Audiència Pública

El passat dia 13 d’abril l’alumnat de 2n d’ESO vam assistir a la presentació de l’Audiència Pública per als nois i noies del districte de Sarrià – Sant Gervasi. El tema de l’Audiència Pública d’aquest any ha estat “Seguretat i Ciutat”. Vam llegir el manifest que hem estat elaborant juntament amb alumnes d’altres escoles que també hi han participat i vam veure la projecció dels vídeos que vam realitzar durant algunes classes, en els quals parlàvem de com nosaltres ens sentim més segurs a la ciutat.

Finalment es va obrir un torn de preguntes al regidor del districte, el Sr. Gerardo Pisarello, i per acomiadar l’acte ens van fer una fotografia de grup. Després nosaltres, abans de reprendre les classes a les tres, vam anar a dinar a la Tamarita.