Excursió de primavera

Aquest 2n trimestre els Cargols, els Peixos i les Girafes hem estat al Parc de Can Mercader de Cornellà de Llobregat. Vam anar-hi amb molta il·lusió i carregats amb el dinar que amb tant d’amor ens vau preparar les famílies. Un cop al parc vam fer una excursió per observar els arbres i els arbustos (palmeres, plàtans, oliveres, cedres, pins…) i els diferents animals (tortugues, ànecs, cotorres, merles, garses, coloms…) que hi viuen. Vam veure els nius de les cotorres i vam escoltar-les amb gran atenció: quin xivarri que fan!

Després vam anar a jugar als gronxadors i vam gaudir molt amb els companys i companyes tot creant i imaginant diferents jocs i diferents històries. Per altra banda, també vam fer el joc, ja tradicional, en què amaguem i busquem els ous de Pasqua. Quin tip de buscar i remenar pels matolls! Però la recompensa va valdre la pena. Vam canviar un ou de paper per un ou de xocolata!

A la tornada, la majoria de nosaltres va fer una migdiada ben merescuda a l’autocar tot pensant en la pròxima excursió.

Bona Setmana Santa a tothom!

Podeu veure més fotos registrant-vos i accedint a la galeria fotogràfica.